Листівки

Листівка – вид рекламної, агітаційно-політичної або інформаційної літератури, аркуш паперу з текстом і іноді з ілюстраціями. Листівки застосовуються в революційній діяльності, політичних кампаніях, під час військових дій. Вони підкладаються, передаються з рук в руки, навіть розкидаються з літаків.

Листівки застосовувалися з давніх часів, на початку як засіб поширення інформації, зазвичай політичної або іншої суспільно-значимої : релігійною, військовою і ін. Застосовувалися свого часу для поширення офіційних урядових розпоряджень.

З розвитком технологій друку, ЗМІ і рекламної галузі, стало переважати рекламна функція листівки. У сучасній поліграфії і рекламі, під листівкою розуміють лист, зазвичай з одностороннім розташуванням повідомлення, формату А4 (210х297 мм).

  • буклет (двостороння листівка складена, для зручності в 1-2-3 рази)
  • флаєр (маленька листівка)
  • наклейка (самоклеюча листівка, сучасн. “стікер”) і ін…

У рекламі розрізняють листівку, як рекламний засіб і методи і способи її поширення : роздають на вулиці, розсилають поштою, поширюють через спеціальні роздавальні стійки, а також на виставках, презентаціях, під час переговорів.

Рекламна листівка – різновид друкарської реклами, дрібноформатне, відносно недороге друковане рекламне видання без згинів, одностороннє або двостороннє. Основною функцією рекламної продукції є інформування про ціни на товари, про форми і місця обслуговування, торгові акції, що надходять у продаж нових товарах, додаткових послугах і т. п.

За дизайном завжди можна звернутися до наших фахівців, а швидкість і якість тиражування гарантується нашим обладнанням.

А яким бути флаєру визначить той захід, на який ви запрошуєте. Образи з рекламних плакатів, відомі логотипи, фарби і слогани! Дизайн поза сумнівом пов’язаний із загальним оформленням заходу і обов’язково повинен передавати той настрій, за яким до вас прийдуть, будь то особливі музичні пристрасті або той драйв, який є присутнім у зборах однодумців.

Як правило, флаєр виконується на досить щільному папері, з двостороннім друком, адже, за законами жанру, флаєра орієнтовані на молодь і повинні “дожити” до заходу в некомфортних для себе умовах, в сумках і рюкзаках, зберігши рекламну привабливість як для власника, так і для друзів щасливого володаря флаєра.