Календар – друковане видання у вигляді таблиці (табель-календар) або книжки, де міститься перелік чисел, днів тижня, місяців (рідше за роки). Також вказуються свята і астрономічні відомості (місячна фаза, затьмарення і т. п.). Календар – найбільш поширений вид поліграфічної продукції. Календар з логотипом компанії – це відмінний рекламний продукт. Розміщена на ньому рекламна інформація буде у полі зору партнерів протягом року.
Календарі зазвичай діляться на настінні календарі (квартальні календарі), кишеньковий календарик і настільні календарі.
Друк календарів
Процес виготовлення календарів розпочинається з розробки дизайну. Якісний дизайн (барвистий і оригінальний) гарантує місце на стіні Вашої цільової аудиторії. Інформація на ньому має бути правильно розташована, легко читатися і давати повне уявлення про товар або послугу замовника. Приділіть належну увагу цьому моменту при роботі з нашими дизайнерами, а так само наші менеджери з радістю проконсультують Вас і запропонують оптимальні рішення відповідні саме у Вашому випадку.
Настінний календар - яскравий, повноколірний рекламний продукт, який є присутнім в кожному офісі і будинку. Зазвичай відбиває смаки прагматичних людей, об'єднуючи функціональну складову з естетичним.Відривний календар - кишеньковий або настінний календар-книжка з відривними листами, де на одному листі розташовується інформація по цьому дню (рідше - тиждень або місяць). Нерідко використовується як настінний календар.
Квартальний календар - різновид настінних календарів. Квартальні календарі часто використовується в рекламних компаніях, дозволяючи закріпитися на рік зі своїм рекламним слоганом на стінах ваших партнерів.
Кишеньковий календарик- малоформатний друкарський календар такого розміру, щоб його можна було покласти в кишеню як промо-сувенир, що дозволяє донести рекламне посилання з надією на те, що його не викинуть. Кишенькові календарі роздають на виставках і інших заходах. Ламінація кишенькових календариків дозволяє продовжити термін їх служби. Колекціонування кишенькових календарів називається филотаймией або календаристикой.Кишенькові календарі підрозділяються на три основні категорії: календарі торгової реклами, календарі ділові, календарі сувенірні.
Настільний календар - це найбільш оптимальне рішення для офісу формату open space компактний, зручний і практичний. Невеликі розміри настільного календарика припускають розміщення на ньому рекламну інформацію найкоротше і стисло. І тоді вже напевно ваша реклама буде щоденна у полі зору потенційного замовника.- будиночок з рекламним полем- будиночок без рекламного поля- без пружини
календар у вигляді таблиці, може бути як кишеньковим, так і настінним або настільним.